Hemslöjden på Liljevalchs

Ser du löven för alla träden. Jag har sett dem.



Det svarta gummi lövet har jag sett nu Eva, här är vem som gjort det! www.gummismycken.blogspot.se

Det var så häftigt att gå runt i den skogen av löv, dekorerade på sätt som man inte hade kunnat tänka sig lika mycket på traditionellt hemslöjds vis. Så många så vackra.



Träden är närmare 4 m höga gissar jag.





Jag skulle kunna visa många fina löv men det fanns annat där också,













Så mycket fint att titta på och få inspiration av.
Jag tänker åka dit igen snart.



Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! :D

Kära nån så fina saker. Jag gick igång på den där vackra jackan och skärpet. Ett sånt skulle man ha runt bilringarna. Då behövde man inte ha ALLT i fotoväskan och riva och slita och leta i alla fack.

Man kunde ha det man använder mest hänga i skärpet.

Hmm nu har jag fått något att fundera på :)

Ha en fin och bra fredag :D

Kram :D

2012-06-08 @ 06:48:17
URL: http://lensbabie.wordpress.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0