Nya leksaker

Jag läste att Miljöpartiet vill att reparationer ska ingå i ROT avdraget, då kan man laga gamla saker istället för att köpa nya. Reparera istället för att köpa nytt den vägen är jag helt med på för så här känner jag mej just nu, NU när jag köpt ny dator och måste lära mej att använda den 
 
 
Jag kan bli galen! Den gamla datorn som hade alla funktioner som jag använder/ behöver blev för gammal och skulle aldrig motsvara mina krav, för det är krav, helst skulle jag vilja kunna säga till den vad den ska göra och sen ska den bara göra det. Är det att begära för mycket? Maskiner ska bara fungera utan krångel!!
 
Jag tar och syr lite istället, när jag vet att den här lådan inte dör inom en 14 dagars period då ska jag prova att spara och ladda upp kort på det jag syr nu.
 
En stor onsdags kram till alla sommar glada 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det tar lite tid, men du kommer lära dig :)

2012-07-07 @ 15:58:53
URL: http://viktoriaforsberg.wordpress.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0