Monet och Mug Rug byte igen!

Efter ett litet byte vid sidan om det ordinarie på Flickr så har jag fått detta.



Sen var jag ju tilldelade en bytes partner som fick den mug ruggen med höst löv, då fick jag en mug rug från en annan tjej och fick detta.


Mug rug, ser ni de dansande skeletten? Godis, servetter och tygbitar med Halloween tema.
Rackarns rart paket!!

Prins Eugens Waldemarsudde var vi till den 14 okt. Tavlor av Carl Fredrik Hill var ett av dagens mål, Moderna Museet visar konst av bl a Claude Monet, nu har jag sett några av hans Näckrosdammar! Också ett av dagens mål!

   



Sen fanns det ett mål till den dagen, Choklad festivalen på Nordiska Museet..
GOOOOOTTT!!!!!

 En choklad hatt!

 Katten Findus.



 Fantasiska skapelser av elever på en bageri kondis skola, som jag förnärvande har glömt namnet på.

Ja det blev en händelserik dag! Men jag vill se Monet igen, utan barn denna gång vi har inte riktigt samma inställningtill gamla gubbar som målat. Jag kan måla till dej sen.........

Fika dags efter all choklad provning.




Kommentarer
Postat av: Eva

Så mycket fantastiska läckerheter !! Du har helt klart haft det underbart den sista tiden :)

Kram

2011-10-19 @ 19:47:21
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0