Retur smycken

Eller vad jag kan tänkas kalla det, ett smart åter bruk/ recycling tycker jag.

En halv stjärna ?

Några överblivna gummibitar, härligt spretiga som fick mig på att fundera över min adventsstjärna i papper...undrar om den klarar en jul till ? Bitarna blev över häromdagen när jag klippte ut ett annat mönster. Jag har trätt upp dem på en 2 mm tjock aluminiumwire. En snurra fick bli slutklämmen på det hela och den håller också ihop bitarna. Hänget har jag satt på en kort 8 mm tjock gummilänk.

Eftersom jag just nu inte kan komma in på min favvo smyckes konstnärs kommentars sida så länkar jag hit för att tala om att det hon gör är så vackert och häftigt..

Kolla in, vill ni ha unika smycken så är hon helt rätt dam!!

http://www.gummismycken.blogspot.com/

Ha nu en riktigt härlig vecka!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Kära Karin, tusen tack för dina värmande ord...och för att du slår på trumman för mig !! Massor med kramar

2011-11-08 @ 11:32:55
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0