Panik.........

Mina barnbarn fyller 3 år i dag den 1 februari! Vad gör en mormor? Hon får för sig att INTE göra som vanligt och sy något!! Då utbryter paniken!!! iiiiiiiii hur ska det bli?????? 

Jag rotar runt lite bland mina tyger, färdiga och halvfärdiga grejor för NÅGOT måste jag ha med mej ju! 
Pengar är väl det tråkigaste man kan ge bort så efter lite rot så blir det dock täcken.

Stora delen hade jag färdigt, det hade bara inte blivit något av det. Så lite kantremsor och en baksida så blev det sydda presenter igen.

 

Även om de är tvillingar så är de inte identiska, så för att skilja flickor och täcken åt så blev det olika klippdockor.

Sen har jag funnit en give-away av en mug rug. = I have found a give-away on Flickr.


http://patchworkdelights.blogspot.com

My very first giveaway and hopefully not the last.
As my regular readers will know I love making mug rugs and I am currently participating in a mug rug swap on flickr.

 I hope that this post will be accepted instead of facebook fan or blogger follower. I will ask my daughter to do the link thing for me atleast so I might have a chance to get a mug rug from Ireland.

So all 13 who sometimes get here, follow the blue link to this give-away. Good Luck.

Karin// KarinKajsa


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag försökte, men begriper inte hur man blir en follower. Vi får göra det tillsammans sen



Kram

2011-02-02 @ 06:51:49
URL: http://kvarnanna.blogg.se/

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0