Block jag fått

3X6 block byte, från Usa och Syd Afrika har jag fått block.



Sen har jag fått ett block från en tjej i USA, som är med i ett av block bytena jag anmält mej till för 3:e kvartalet.

Nu kommer jag att få 5 block till från andra "working bees" så jag har 12 block, totalt efter 2 kvartal. Vad det blir visar sig om ett eller två kvartal.

Ängla Mug Rug




En tjej var så besviken att hon aldrig fick sin Mug Rug i ett Flickr byte så jag kände att NU kan jag kliva in och vara en Mug Rug Ängel. Det var snart gjort, hon gillar fyrar, och den blev ta mej tusan Bra, så nu är den på väg till San Bernardino i Californens land.

Den där norrmanen spökar i mitt huvud, det är så lätt att göra någon glad, varför var det så lätt för honom att inte vara det?
Han är inte värd att tänkas på!! Sudda ut från minnesbanken.

Må gott! Var glad och respektera dina medmänniskor.

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Du verkar att ha fantastiskt trevligt med dina vänner "överallt". Det är ju så roligt att ge och få och ha ett gementsamt intresse ! Mug rugen ned fyren är himla fin !

Stor kram till dig

2011-08-23 @ 10:02:30
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0