ATC = Artistic Trading Cards

Kort som jag har skickat senast.

Snart vinter kallar jag den till vänster, knypplad tomte med snöboll, den skickade jag till Klara, Jag blommar, som var så rar och skickade ett till mej.
Mitten Höststorm till Susanne i Stavanger, och Höst till Anna-Maria.
Har jag lyckats med mina länkningar så finns deras bloggadresser på länkrullen där upptill.

Och här är de kort jag fått hittills.


Korten från höger till vänster uppifrån och ner.
Jag Blommar Var är kärleken, Eva Gummismycken Rubber world, Assishantverk Lycka, Toktova Kärlek till september
Klara (Jag blommar) Barnslig, Anna-Maria Var rädd om arbetet..., Susanne Jensen Nattehimmel.

Det som rött längst ner är dock mitt oskickade. Ännu ett kärlekskort med visdomsorden: "Små små ord av kärlek sagd var dag sprida solsken och behag".
Så finns det någon som vill fortsätta bytena, jag brukar pilla med korten när jag sitter i TV soffan och det är roligt att byta kort tycker jag.

Nu funderar jag på hur jag ska montera/ställa upp dessa kort, en ATC-anslagstavla tror jag det blir.


Kommentarer
Postat av: Lilian Karlsson

Hej Karin! Tack för din kommentar hos mig. Kul att du hittat till min blogg. Och jag till din trevliga blogg :) Synd med boken, men det kommer fler tillfällen med utlottningar hos mig (inte m den boken dock). Det inkommer ny och antikvariatisk litteratur i butiken http://www.emlina.se/shop med jämna mellanrum.(Kanske kan det finnas nåt av intresse där?) Ha en fin helg!



2010-10-08 @ 15:08:49
URL: http://www.emlina.blogspot.com
Postat av: Eva

Hej Karin !

Visst är det väl kul med de där ATC-korten :) Det kanske blir fler med tiden.....

Ha en skön helg själv och det är allid lika roligt när du tittar in hos mig, kramis

2010-10-09 @ 10:51:36
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0