Lapptäcken

4 barn st och 2 st enkelsängs st. Kaffepress värmare eller snarare jacka 3 st, tehuva, snögubbar, dockor, kaniner och 1 katt. Lite barnkläder som är kvar sen tidigare, ja kag tror att det är vad jag har med mej i morgon.
I morgon är det dags för kreativa marknaden i Stallarhomen alltså, och det är dagen för namndragningen på senaste utlottningen, Mug Rug.

Och så här blev de 2 färdiga topparna som nu är 2 st barntäcken.





I morgon, om jag fortfarande är levande efter marknaden så kommer fler bilder bl a på Doris Little.

En skön helg till alla i vinterkylan.

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till på mässan och täckena blev helt underbara :) Själv åker jag också på mässa om en stund - jättefint julväder = snö, för en gångs skull !

2010-11-27 @ 09:54:47
URL: http://gummismycken.blogspot.com
Postat av: Lensbabie (Lillan)

Å det var Doris Little hon hette. :D

Jag skickar över bilden jag tog på henne. Hon är sååå fin! :D

Jag hoppas verkligen att du har tinat upp vid det här laget. Kul att se dig igen och dina fina alster.



Massor med kramar till dig. Ge han Karlsson en också från mig. Även om han inte vill :D



Kram Lillan

2010-11-27 @ 15:25:12
URL: http://lensbabie.wordpress.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0