Kreativa marknaden ...........

Vi lever men det är knappt!! I morse var det -14,4 gr, och det var kalla grader! Men det blev ju lite bättre så när vi närmade oss Stallarholmen så var det "bara" -8!!
Marknaden gick dåligt! Ingen fick något sålt som gav mersmak. Tråkigt för det var många besökare, markanden var väl organiserad med p-plats för utställarna och bärhjälp. Så ingen skugga ska falla på organisationen så jag provar igen i sommar då det förhoppningsvis inte regnar så det flyter på gator och torg.
Lite bilder på vårt lilla stånd.







Doris Little.




En halvt ihjälfrusen Viktoria.

Nu ska jag ta ett varmt och skönt fotbad och tina tår.


 


Kommentarer
Postat av: Kati

2010-11-30 @ 12:02:43
Postat av: Kati

Jättegulligt stånd ni hade, mycket fint med lapptäcks-hållarna!

Tråkigt att det var så kallt och att försäljningen gick dåligt. Jag är ledsen att jag missade det hela, men jag klarar inte den här förb....de kylan!

2010-11-30 @ 12:04:29
Postat av: Jonas

ser lite kallt ut!:P

2010-12-02 @ 21:07:13
Postat av: Susanne

Åh Karin! Nu känner jag mig ännu mer taskig som inte kunde slita mig hemifrån. Önskar att jag varit där!



Hoppas att ni mår bra trots kyla, idag har vi haft det jämförelsevis milt här i Tuna.



Kramar till er!

2010-12-03 @ 19:30:31

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0