En favorit blogg!

       www.gummismycken.blogspot.com


Give away - utlottning !

Snart fyller jag år och eftersom det är roligare att ge än få så tänker jag ge bort några smycken. Den första som vinner får ett gummihalsband med limegröna tovade ullbollar. Den andra vinner en ring med stålkulor och den tredje vinner ett par örhängen.
Om du lämnar en kommentar på min blogg deltar du med 1 lott. Lämnar du kommentar + blir följare av min blogg/ eller länkar deltar du med 2 lotter och lämnar du kommentar + blir följare + länkar då blir det 3 lotter :)  Glöm inte att tala om i din kommentar hur många lotter du tänker deltaga med.

Dragning blir på min födelsedag den 8
december !







Här finns så fina smycken så om ni inte vinner gråt inte det går bra att köpa.


Kommentarer
Postat av: elisabet

Oj så mycket snyggt du syr.

En lott till mig tack.

2010-11-21 @ 14:20:04
URL: http://www.boxtown.nu

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0