200:de inlägget A give away coming up!!

Detta är alltså mitt 200:de inlägg!! Otroligt roligt har det varit att göra detta, lära sig alltså! Fattar nån hur mycket man kan lära sig av sina barn?!!! Data världen är ialla fall inte riktigt min grej, så min dataguru har jobb många år till.
Jag har dessutom lättat på mitt samvete som har haft en gnagande deltagare (ett litet tag för länge).
Så här se det goda ut efter samvets arbetet.




Lillebrors mössa, en ny fin mössa behövs om man ska åka till Danmark på veteranmarknad. Springer han vilse så är det bara att efterlysa en gubbe i  svart mössa med vita elefanter på.




Sen var det en gudmor som ska ge sin gudson en mössa. I dag har det snöat något alldeles fantastiskt så det kändes nästan knasigt att sy på cykelgrabben på mössan så vill gudmor ha en annan mössa med mer vinteraktiva motiv så kan vi byta mössa.

Så till min utlovade utlottning. Kolla in morgondagens inlägg där kommer bild på vad utlottningen ger.

Timman är sen så nu är det dags att krama kudde och gubbe, GodNatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldans fina mössor, systra. Du får väl lära mig då ;)

2010-11-11 @ 06:48:10
URL: http://www.kvarnanna,blogg.se
Postat av: Eva

Häftiga mössor ! Helt klarat ett bra kännetecken om någon irrar bort sig :-)))

Ha en skön helg !

2010-11-13 @ 12:14:00
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0