Dockans kläder + hjärt tävling



Ja så här blev dockans kläder! Klänningen med hjärt tryck behöll Loppan själv, hon tycker att det är fint med hjärtan just nu och hon hade ju gjort dem själv. Känner nån igen det andra tyget med djur på? hmm tänker ni nog var har jag sett det? Första pris i den tävlingen är ett hjärta från Loppan.

Vinnaren bland dem som kommer ihåg var tyget setts dras den 21 maj kl 17.00 (tidsoptimist är jag)
Vinnaren bloggas kl 18.00, bolibompa tid= kan vara lugnt vid datan tid.

God natt mina kära.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag gått i genom alla dina inlägg, men där fanns det inte. Alltså måste det vara någon annanstanns.

Men vart - Tänk, tänk



Anna

2010-05-19 @ 06:42:41
Postat av: Kati Eriksson

Jag känner MYCKET väl igen det, handlar där rätt ofta. Det är ett snyggt tyg! Men det vore ju tråkigt för alla andra om jag avslöjade det... Så jag tänker inte säga nåt! Hihi.

2010-05-20 @ 12:57:11

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0