Nyfunnen blogg

Efter att hela vintern gått och väntat på att Trädgårdsfredag ska börja igen så har det gått upp för mej! Att så blir ICKE fallet. Jag får klara mej utan Mandelmanns inspirerande och underhållande fredagar i trädgårdens värld.
Hur nu detta skall gå får våren och kommande sommar utvisa.
Vad som redan visat sig är att Mandelmanns bloggar!!



Vad som mer visar sig i dag är om Ni klickar på bilden så kommer ni till Mandelmanns blogg. Bra va!?
Detta har jag gått kurs på idag. Hos min ständige assistent och kritiker samt idag kursledare.

Nu skall jag leta i gamla kort och se om jag kan finna på ett kort på gammelmorfars växthus.
En trevlig helg till Er alla.




Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0