Dagens fynd

Glädjen vet knappt några gränser, vilket fynd!!



Röda Korset i dag kl 17.00 lyfter jag på nägot ljusblått och den är MIN bara min fina pyjamas.
Farfar hade en ljusblå pyjamas så det finns mycket kärlek och positivt i denna uppenbarelse, och icke att förglömma, jag ska på sykurs där det är övernattning i syrummet bland en massa andra syg(a)l(n)a(a)da kvinnor.
Då måste man ju vara utrustad med en nattsärk som både är vacker och varm. Sovsockorna får följa med!!
Så har jag till nämnda kurs också varit till Jysk denna dag och införskaffat en självuppblåsande madrass, kursen blir nog alldeles utöver det vanliga.

Glöm nu inte bort att hälsa i kommentars fältet på det förra inlägget. Ingen kommentar inget påskägg!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer inte att sova på den där kursen ;)



Kram



Vi har alla lämnat en kommentar

2010-03-25 @ 07:23:08
Postat av: sky

Hihi vad söt pjamas =) hoppas att du får det kul på kursen kram sky

2010-03-25 @ 23:24:37

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0