En sammanfattning av senast sydda....

Det har ju varit en ganska intensiv period av syning inför kreativa marknaden i Stallarholmen i söndags så här följer några bilder så blivit tagna.
Eftersom det är soligt i dag så tänker jag försöka hinna fota det som finns kvar i ofotat högen.




















Bäst just nu! Det fattas inga kläder.  Och jag fann en bloggerska på marknaden som blev inbjuden att vara med på våra sydagar i byn, det ska bli roligt att det blir en till i gruppen sytokiga.

Sämst just nu! Jag SKA inte köpa mer tyger! Men HUR gör man då??

Tygerna kommer från Nea nobelle, JNY design, Znok design, Jofotex och den grön/vita singoallan är en underbar fornlämning så återfunnits ur en gömma.

Nu skiner solen och jag sitter inne! Logiskt?



Kommentarer
Postat av: Y

tack för senast!!!

2010-06-23 @ 00:52:08
URL: http://syltigochsaftig.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0