Husvagns tröja och

Loppans hatt.

När man är modell så måste man ju få samma sak själv naturligtvis!!
Så här är hatt modellen i storlek mindre.



Husvagnströjan som ska sys i blått också.

Nu när det är lite svalare så börjar man per automatik att planera för vilka tyger som ska användas till vad i höst. Det är nog så att jag älskar årstidsväxlingarna, nu längtar jag till hösten för alla vackra färger skulle men å andra sidan så vill jag ha lite mer tid med sol och värme så jag kan känna mej trött på värme innan kylan slår till.

I min näsa finns något som jag hoppas ska ta slut snart, snor i oändliga mängder, och näsan har samma färg som tröjan på kortet.

Have a nice day!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Söt hatt och söt modell. Hoppas du är bättre i näsan snart söstra. K åkte på hostan i natt, men just nu är det lugnt.



Kram Anna

2010-07-26 @ 17:51:26

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0