Övningskörning och saxat





När ska man då köpa symaskin till denna dam??

Var och sydde lite roligheter i går kväll, kan någon se vad följande bild ska bli?



Närbild.

 

Lite klurigt,

 

Men sen har jag sytt färdigt något 2 ggr idag,



Denna roliga lilla väska har jag sytt i dragkedjan 2 ggr. Loppan skulle visa pappa, här har mamma stoppat i saxarna! Den lilla saxen är precis lagom till hennes små fingrar så hon tog helt enkelt och klippt av dragkedja nr:1 i syfte att visa pappa att jag kan saxa.


Kommentarer
Postat av: Tommy Helen och Liam

Hej hopp nu har grannen hittat en blogg som man kände igen.

Man hittar ju allt möjligt på internet.

Liam stor trivs på dagis.

2010-01-13 @ 19:36:57
URL: http://www.canilvargtassen.se
Postat av: Karin

Så kul att grannen hittat hit.

Karin + den ständige assistenten Moa

2010-01-13 @ 20:32:58
URL: http://karinpaosater.blogg.se/

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0