Utlottnings dags

En nyfunnen blogg som jag hoppas ger mej tur att vinna en superlåda med stickor.
Ginas stickblogg.

http://stickverkstad.blogspot.com

Bloggen över 30000 besökare

I dag har min blogg passerat 30000 besökare. DET SKA FIRAS med dunder och brak.

Du kan vinna en Lyx-trälåda som innehåller Symfonie Rose-stickor, slangar och en sjalnål. Värde ca 1000kr och sponsras av Marks & Kattens.

Som vanligt vill jag att ni gör något.
Reglerna är:
1 lott för en kommentar här
1 lott för att du länkar hit från din blogg
1 lott för att du blir en följare ( Bloggintresserade)

Nu håller jag tummarna för jag har visst kommentar nr 295, så jag är inte ensam om att hoppas.


Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0