Marknad i Mariefred

Robert på Annas hembageri, ja han är gift med Anna. Är en aktiv person som kan fixa, bl a en markand i Mariefred som förhoppningsvis kan bli en återkommande grej, en bra sommaraktivitet för hantverkare.

 

Till höger skymtas en lång man, Robert. I mitten min mellan juvel som arbetar för Anna och Robert. Och sist men inte minst min lilla loppa som smet från sitt uppdrag som min assistent, det kan vara frågan om korruption i tidig ålder, hon mutades med en kanel bulle.

Mitt lilla bord. Trots regn de 2 tidigare marknadstorsdagarna så kan man inte riktigt uppskatta så mycket sol som jag fick, jag var tvungen att skapa skugga med hjälp av klädställningen.
Och som ni ser loppans arbets stol är tom! Hon är vid brödbordet!!

En skön helg önskar jag alla!


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är alltså mutbar, bra att veta ;)

2010-08-08 @ 15:52:03

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0