Lite färdigt till kylan kommer



Min favorit designer på stickfronten Cornelia Tutle Hamilton har designat denna jumper, Rosenviol, stickat i ren ull, Heavens Hand stickor 4,5. Det finns en tunika med liknande halsringning och raglan arm.
Det kommer en till i randigt, snart färdig.

Glöm inte utlottningen.

Och nu vann jag inte stickorna så jag är med i en annan rolig grej från www.stickamera.se




Det ska bli spännande och se vilken påse jag får.

Idag skickar jag knapparna till min knappbytes kompis, kolla hennes blogg.
emlina.blogspot.com

Loppan har börjat på dagis igen och det är dags att börja ta tag i det som måste göras så NU försöker jag med det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin den är, nu vill jag se hur den grön blir också.



Kram Anna

2010-08-18 @ 18:12:34

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0