Tillbaka efter sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Under sommaren har en del blivit gjort, men tid att sitta vid datorn har det varit sämre med.
Så här följer en rad bilder som visar vad som gjorts i sommar.



Dockan har fått ny mössa.

Detta ske bli sockor....



Som dessa, fast med resårstickning där dessa är vågrätt bubbliga.

Mönster i denna bok.

 

 

Sen kommer ju trots allt vinter och Julen!!
Så ett av mina projekt nu är att göra en tomte ur boken på bilden.
Jag har börjat med raggsockor och luva till tomtefar.

Bröllop

Vi har varit på bröllop och för detta tillfälle valde jag att skapa följande



Klänning med stickad bolero i bomullsgarn.

Och vi avslutar dagens försök till uppdatering med en gammal goding.

Farsssan



The one and only,
västen alltså!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga sockorna blev och blir. Dockans mössa och tomtens luva och sockor blev ju hur bra som helst.



Klänningen blev jättefin på dig, västen är ju hur tuff som helst.



Har sett blider från festen. Robban började visst klä av sig på kvällen.



Kram Anna

2009-09-08 @ 06:50:46
Postat av: Sky

Hej Karin!



Vad fin du var i den röda klänningen! =) Hoppas att ni alla mår bra. Ni får komma förbi och fika någon dag så jag får träffa er igen. Kram på er alla

2009-09-09 @ 10:51:59
Postat av: Viktoria.

och det är INGEN som kommenterar en jätte fin design...

2009-09-09 @ 12:41:22
Postat av: Karin

Jag tror att alla tar för givet att jag använder dej så det är ingen mening att berömma här.

Kram mamma

2009-09-09 @ 15:01:49
URL: http://karinpaosater.blogg.se/

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0