Nykomlingar i byrån

Nu finns det ju olkia sorters byråar. Några är hemliga, så hemliga att bara agenten 00nånting hittar dit.
Sen finns byråar för nykomlingar, och en sådan finns här i huset.
Denna helg har tillbringats i glada vänners lag och därför har det blivit en hög av nykomlingar.
Det har varit syhelg.

 



Den här klänningen blev lite lång,
så då tänker jag,
ska jag ta av den?
eller
Ja jag tar av en bit imorgon.

 

Den här tröjan är sydd i samma mönster

som det blev en klänning av.

Lite latblandad som man är så,

det går att sy mycket av samma mönster.

Här är ett sovande exempel.



Samma tröjmönster
och samma byxmönster



är dessa rosa velour byxor och stjärn pyjamas brallorna.

Nu byter jag byxmönster.
Tights kommer



ett par till!

 

Detta var väl vad som kom in i byrån efter helgen.

 

Alla tyger utom stjärntyget kommer från Nea nobelle.

Mönstren kommer från Ottobre.

Tack för en härlig helg tjejer
vi ses snart igen.

 

 


Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0