Klädnöd

I morgon är det pingstdagen och Emils konfirmationsdag. Och även om man ska vara barnvakt, slipper åka till kyrkan och trängas så uppstod ett dilemma vid 20.30 tiden i kväll. Jag har inget bra/ roligt att ta på mej.
Då hade jag gjort ett nära nog arkelogiskt fynd för några veckor sedan , en Allt om Handarbete från sekelskiftet.
2000 alltså. Där i finns det allt man behöver för en ny garderob till sommaren och jag började med pirat byxorna.


Nu vore det ju synd att påstå att bilden blev jättebra, men byxorna är det! En annan top lite snyggare bakgrund så syns nog inte putet på magen så mycket, jaja jag har tuggat till mej den själv!!
Klockan har hunnit bli 22.30 och jag har hunnit blogga mina byxor jag började med för 2 timmar sedan, det är ett bra byxmönster betyg för mej, Inget onödigt all basic brakks, det blir nog ett eller två par till innan sommar är slut.

God natt 

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ser ut som en riktigt bekväm o snygg modell. Måste provas =)

Puss o Kram på morsdag



2009-05-31 @ 18:44:57
Postat av: Anna

Skulle fråga i går egentligen. Skulle man passa i en sådan modell.

2009-06-01 @ 07:27:49
Postat av: Karin

Anna självklart det är en pirat modell!!!

2009-06-01 @ 10:09:34

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0