Flitens lampa har lyst

här hemma i syrummet.
Loppan får stå modell för det stundande bröllpskalaset, 3 st små fina flickor kommer att visas senare.
Jag tror att det kan behövas ett par tights var till varje flicka. Men här kommer modellen.



Ett par vita tights blir nog bra till.


Syrummet är aktivt!!!

 


Andra klänningen på 24 timmar,den blev som tur var väldigt bra.



I morgon är det avslutning för stora loppan.

Nästa gång klänningen ska användas är till det stora bröllopskalaset.
Hoppas jag.

Rätt använt är livet långt nog! 

Kommentarer
Postat av: Cilla

Dom kommer bli så söta tjejerna =)

Den blev jättefin Viktoria!!



Kram

2009-06-05 @ 09:29:41
Postat av: Designern =P

Om du tycker bilderna syns dåligt så tar jag bort det genomskinliga! Roade mig lite med min, så då blev du ett offer oxå =)



Kram

2009-06-05 @ 22:45:43
Postat av: Karin

Så vackra, det är så man önskar att man hade dom hemma in real time.

Kram

2009-06-06 @ 18:26:35
URL: http://karinpaosater.blogg.se/
Postat av: Cilla

=) Kram

2009-06-06 @ 19:35:17

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0