Julmarknaden

Efter att ganska sent ha bestämt mej för att vara med på julmarknaden i Länna så blev det ju bråttom.!
Jag var ju tvungen att ha något att visa, man kan ju inte göra reklam för sej själv om man inte visar vad man kan!!
Men i lugn panik sydde jag upp detta som kommer neråt.





Två mössor som är prototyper.





En vändbar mössa som nu passar Viktorias huvud.



En nytryckt elefant.






Pösiga mysbyxor.
 Långa muddar för lång användningstid.



Set nr 1 i brunt/ ljusblått.



Set nr 2 i rosa/ rött



Set nr 3 är vita elefanter på röd botten.

Jag sydde upp seten i st 86 cl så Loppan ska ju få dem,
men det som var roligt med marknaden var att få beställningar på set.
Det rosa/ röda tyget ska bli ett set i 74 cl till en liten tjej
och killkompisen ska få ett set också,  i 80 cl fast i turkos/ljusblå randning.
det är precis tvättat och hängt för torkning.

Jofotex, Nea nobelle och E-slöjd är de jag köpt tygerna från.

Nu är det godnatt!!




Kommentarer
Postat av: Cilla

Fina mössor och Elefanttrycket blev jättefint!

2008-12-12 @ 08:50:35
Postat av: Anna

Den vändbara mössan tycker jag om, den är fin.

Kram Anna

2008-12-12 @ 15:59:06
Postat av: Cilla

Vändbara?! Aha, tufft!

2008-12-12 @ 21:00:21
Postat av: sky

Blev glad för ditt förra inlägg tack det behövdes. Det är så mycket just nu så man går nästan under. Den vändbara mössan är super läcker, när jag var liten ville alltid ha en mössa som gick ner över öronen som den gör. Med blåa elefante på men vi hittade ingen haha. Ni får ha en super jul Kramar SKY

2008-12-14 @ 01:38:31
Postat av: sky

Jag menade din förra komentar på min blogg. Jag är för trött! KRAM SKY

2008-12-14 @ 01:39:34
Postat av: sky

Hej Karin!

Nu kommer jag med en lite konstig fråga, går det att beställa ett par pjamasbyxor i min storlek av dig? Jag kan fixa tyg och sånt och sen betalar jag självklart för att du syr upp dem. Hittar nämligen inga jag trivs i, i handlen och jag vet att du är bra på att sy byxor nu när jag läst dina inlägg :P. Hoppas ni mår bra! KRAMAR Sky

2009-01-13 @ 12:59:24
URL: http://hopplosgroda.blogg.se/

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0