Julklapps panik

Det lackar med rasande fart mot jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade ju bestämt mej för att INTE drabbas av köphysteri, vilket jag inte gjort heller, men
man vill ju ändå ge någon julklapp till dom som räknas som barn fortfarande. Så mina älskade barnbarn får julklapp, mina rara små flickor, det kan ni gissa vilka det är, min systerson, en i mina ögen fortfarande liten gosse, sen den minsta gossen av alla när det gäller julklappar. Simon!
Simon gillar alla former av polisvåld, han är polisen som tränar grepp på alla inklusive katten. Jag orkar inte med det! Så jag tänkte på softa linjen och köpte tyg. Simon ska få ett örngott och en necessär i tyg som är mönstrat av USA:s polisväsen med tillbehör. Jag ska ställa i en duschkräm och lite lukta gott i necessären, sen är Simons julkapp färdig.



Sen är det ju så att det närmar sig en födelsedag, Viktoria fyller 17 år, mammas lilla flicka! hur är det möjligt??
Vad ska hon få i födelsedags present, vad önskar hon sej?
Om mina nerver bara klarar av hennes ankommande operation så ska vi nog i alla fall gå på bio en kväll.

Kommentarer
Postat av: sky

Operationen kommer att gå lysande! Ni måste höra av er hur det gått sen när ni vet och orkar! massa kramar

2008-12-15 @ 22:08:46
Postat av: Fröken Elsa

Hej! Så många fina saker du gör! :)

Häftiga och fina mössor! Synd att man inte passar i mössa :(

Jag har skickat hjärtmönstret till dig.



Hej så länge!



Marie

2008-12-16 @ 21:09:30
URL: http://elsasdesign.blogspot.com/

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0